Syksyllä viestintäassistentiksi Tietoarkistoon

Haemme viestintäassistenttia ajalle 1.9.–31.12.2021. Jos opiskelet esimerkiksi journalistiikkaa, viestintää tai media-alaa pää- tai sivuaineenasi, tehtävä voi sopia juuri sinulle. Toivomme sinun jo tutustuneen opinnoissasi tutkimuksen tekemisen perusteisiin yhteiskunta- tai muissa ihmistieteissä.

Viestintäassistenttina pääset hoitamaan Tietoarkiston viestintätehtäviä monipuolisesti. Kirjoitat erilaisia artikkeleita – henkilöhaastatteluja ja tutkimusaineistojen ja palveluiden esittelyitä – Tietoarkiston verkkosivuille ja teet tiedotteita ja muita sisältöjä. Tarvittaessa osallistut muihin viestintä-, tapahtuma- tai asiakaspalvelutehtäviin.

Menestyt tehtävässä, jos olet sujuvakynäinen kirjoittaja, sinulla on hyvää www-osaamista tai sisällönhallintajärjestelmien tuntemusta ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn. Arvostamme myös some-viestinnän osaamista, valokuvaus- ja kuvankäsittelytaitoja sekä sujuvaa englannin kielen hallintaa.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Voit aidosti vaikuttaa siihen, miten työtä tehdään ja pääset myös itse oppimaan uutta. Teet työtä, jolla on merkitystä. Tampereen yliopisto tarjoaa joustavat etätyömahdollisuudet ja työajat.

Hakuaika päättyy maanantaina 16.8.2021. Tarkemman tehtäväkuvauksen, osaamisvaatimukset ja palkkatiedot löydät Tampereen yliopiston hakuilmoituksesta (Avautuu uuteen välilehteen) .