Tietoasiantuntijaksi Tietoarkistoon

Haemme tietoasiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työsuhde alkaa 2.8.2021. Tietoarkistossa tietoasiantuntija on arkistointiprosessien kehittäjä, dokumentoinnin asiantuntija ja kouluttaja.

Tehtävä sisältää kvantitatiivisten tutkimusaineistojen arkistointiprosessien kehittämistä, datan käsittelyä ja dokumentointia sekä vaativaa asiakaspalvelua suomeksi ja englanniksi. Kouluttaminen ja esiintyminen ovat osa tehtävää. Tietoasiantuntijalta edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa, ihmistieteiden tuntemusta ja hyvää perehtyneisyyttä tehtäväalaan.

Menestyt tehtävässä, jos sinulla on kokemusta sähköisten tutkimusaineistojen tallentamisesta, anonymisoinnista ja pitkäaikaissäilyttämisestä. Tehtävä edellyttää myös perehtyneisyyttä tutkimusaineistojen käsittely- ja analyysiohjelmiin (erityisesti SPSS-ohjelmisto) sekä tietosuojakysymyksiin. Idearikkaus, valmius oppia uusia asioita, itseohjautuvuus ja yhteistyökyky ovat eduksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Voit aidosti vaikuttaa siihen, miten työtä tehdään ja pääset myös itse oppimaan uutta. Teet työtä, jolla on merkitystä. Tampereen yliopisto tarjoaa joustavat etätyömahdollisuudet ja työajat.

Hakuaika päättyy 7.6.2021 klo 23:59. Tarkemman tehtäväkuvauksen, osaamisvaatimukset ja palkkatiedot löydät Tampereen yliopiston hakuilmoituksesta (Avautuu uuteen välilehteen) .