Tietoarkiston verkkosivuilla on uusi osoite

Tietoarkiston verkkosivut palvelevat jatkossa osoitteessa www.fsd.tuni.fi. Kaikki vanhaan osoitteeseen kohdistuva liikenne ohjataan automaattisesti uuteen osoitteeseen. Linkkien rakenne ei ole muuttunut, ainoastaan verkkotunnukseen on uta.fi:n tilalle tullut tuni.fi. Käyttäjille muutoksen ei muuten pitäisi näkyä lainkaan.

Verkkotunnuksen vaihtuminen on viimeisin vaihe muutoksissa, joita on tehty vuoden 2019 alusta. Tuolloin Tampereen yliopisto ja Tampereen teknillinen yliopisto yhdistyivät uudeksi Tampereen yliopistoksi ja valitsivat verkkotunnukseksi osoitteen tuni.fi.

Palveluportaali Aila palvelee toistaiseksi vanhassa uta.fi-päätteisessä osoitteessa. Ilmoitamme tämän osoitteen vaihtumisesta myöhemmin.