Tietoarkiston viimeisetkin verkkopalvelut tuni.fi -osoitteisiin 26.11.2020

Olemme parin vuoden aikana pienissä erissä siirtäneet verkkopalvelujamme ja yhteysosoitteitamme Tampereen yliopiston uuden verkkotunnuksen alle. Nyt käsillä on siirtymän viimeinen vaihe, kun torstaina 26.11.2020 services.fsd.uta.fi ja accounts.fsd.uta.fi osoitteissa uta.fi:n tilalle tulee tuni.fi.

Näissä osoitteissa toimii useita Tietoarkiston keskeisiä palveluita, kuten Aila ja Penna sekä joukko koneluettavia rajapintoja. Käyttäjille muutoksen ei pitäisi juurikaan näkyä, mutta torstaina palveluissa voi olla tavallista pidempiä katkoja klo 7-10 välisenä aikana. Ohjaamme käyttäjät automaattisesti uuteen osoitteeseen. Linkkien rakenne pysyy verkkotunnusta lukuun ottamatta entisellään. Rajapintoja käyttäviin palveluihin olemme tarpeen mukaan yhteydessä erikseen.

Tampereen yliopisto ja Tampereen teknillinen yliopisto yhdistyivät vuoden 2019 alussa uudeksi Tampereen yliopistoksi ja valitsivat verkkotunnukseksi osoitteen tuni.fi.