Haemme sovelluskehittäjää määräaikaiseen työsuhteeseen

Tietoarkisto hakee uraansa aloittelevaa sovelluskehittäjää Suomen Akatemian projektiin. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja päättyy 31.12.2021. Tehtävä soveltuu hyvin kandidaattivaiheessa olevalle opiskelijalle ja osa-aikaisuus on mahdollista opintojen edistämiseksi.

Tehtäväsi on jatkokehittää yhdessä toisen sovelluskehittäjän kanssa Tietoarkiston sisäiseen käyttöön tulevaa selainpohjaista työkalua ja siihen liittyvää prototyyppiä tutkijan selailunäkymästä. Tehtäväsi painottuvat vahvuuksiesi mukaan.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Käytössä on moderni kehitysympäristö, johon voit vaikuttaa myös itse. Osittainen etätyö on mahdollista myös koronarajoitusten päätyttyä.

Hakuaika päättyy sunnuntaina 28.2.2021 klo 23.59. Tarkemman tehtäväkuvauksen, osaamisvaatimukset ja palkkatiedot löydät Tampereen yliopiston hakuilmoituksesta (Avautuu uuteen välilehteen) .