Haemme sovelluskehittäjää kesätöihin Tietoarkistoon

Sovelluskehittäjän kesätyötehtävänä on siirtää Python2-kielellä laadittuja apuohjelmia Python3-kielelle. Tehtävä soveltuu hyvin esimerkiksi toisen vuoden opiskelijalle.

Edellytämme sujuvaa perustason Python-osaamista ja soveltuvaa koulutusta.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Henkilöstöetuihimme kuuluvat mm. joustavat työskentelymahdollisuudet, edulliset ravintola- ja kahvilapalvelut kaikilla kampuksilla sekä henkilöstön kulttuuri- ja liikuntaharrastusten tukeminen. Työsuhde kestää kolme kuukautta ja sijoittuu touko-syyskuulle 2021. Osittainen etätyö on mahdollista myös koronarajoitusten päätyttyä.

Hakuaika päättyy keskiviikkona 17.3.2021 klo 23:59. Tarkemman tehtäväkuvauksen, osaamisvaatimukset ja palkkatiedot löydät Tampereen yliopiston hakuilmoituksesta (Avautuu uuteen välilehteen) .