IT-asiantuntija sovelluskehitystehtäviin

Määrittelet ja toteutat rajapintapalveluita Tietoarkiston asiakkaiden käyttöön ja rakennat rajapintoja hyödyntäviä sovelluksia. Tarjoamme rajapintojen kautta tietoa toiminnastamme asiakkaillemme ja yhteiskumppaneillemme.

Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja päättyy 31.3.2023.

Menestyt tehtävässä, jos osaat käyttää ja toteuttaa REST-rajapintoja tarjoavia palveluita, tunnet Python-kielen ja osaat luoda tietokannan rakentamasi palvelun tietovarastoksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Käytössä on moderni kehitysympäristö. Voit aidosti vaikuttaa siihen, miten työtä tehdään ja pääset myös itse oppimaan uutta. Teet työtä, jolla on merkitystä. Tampereen yliopisto tarjoaa joustavat etätyömahdollisuudet ja työajat.

Hakuaika päättyy maanantaina 19.4.2021 klo 23:59. Tarkemman tehtäväkuvauksen, osaamisvaatimukset ja palkkatiedot löydät Tampereen yliopiston hakuilmoituksesta (Avautuu uuteen välilehteen) .