Kesätyöpaikka englannin opiskelijalle

Haemme opiskelijaa kokoaikaiseksi työntekijäksi käännöstöihin kesäksi 2022 (4 kk). Työhön kuuluu mm. tutkimusaineistojen, niiden kuvailujen sekä tiedotteiden kääntämistä ja englanninkielisten verkkosivujemme päivittämistä. Kesän jälkeen työ jatkuu osa-aikaisena tutkimusavustajan tehtävänä.

Tehtävän hoitamisen edellytyksiä ovat:

• englannin kielen opinnot kielten koulutusohjelmassa
  • hyvät tietotekniset perustaidot.

Hakijoille luetaan lisäeduksi myös mahdolliset yhteiskuntatieteelliset tai informaatiotutkimuksen opinnot, perehtyminen SPSS-tilasto-ohjelmaan tai XML-tuntemus.

Tietoarkisto asettaa kesätyöntekijän valinnassa etusijalle toisen ja kolmannen vuoden opiskelijat, sillä toivomme henkilön olevan käytettävissä tulevinakin vuosina. Toivomme, että sinulla olisi mahdollisuus aloittaa työt viikolla 18 ja jatkaa töitä kesän jälkeen osa-aikaisena (n. 15 h/vko) lukukausien aikana.

Hakuaikaa on jatkettu tiistaihin 19.4.2022 klo 23.59 asti. Hakemus jätetään yliopiston sähköisellä hakulomakkeella (linkki alla). Liitä hakemukseesi lyhyt vapaamuotoinen hakemus, ansioluettelo sekä kopio opintosuoritusrekisteriotteesta.

Palkkaus määräytyy yliopistojen muun henkilöstön palkkausjärjestelmän mukaisesti. Tutkimusavustajan tehtävä asettuu vaativuustasolle 5. Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työstä suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa. Aloituspalkka on noin 2300 euroa. Työtä voi tehdä jonkin verran myös etänä.