IT-asiantuntija sovelluskehitystehtäviin

Haemme IT-asiantuntijaa Tietoarkiston aineistoportaali Ailan uudistamisprojektiin. Järjestelmä koostuu mm. käyttäjärekisteristä ja sen hallintajärjestelmästä, aineistojen käyttöoikeus- ja latausjärjestelmästä, hakukoneesta sekä aineistojen jatkokäyttöön luovuttamisen työkalusta. Projektissa nykyinen järjestelmä rakennetaan uudestaan käyttäen moderneja sovelluskehitystekniikoita ja järjestelmäarkkitehtuuria.

Tehtävä on määräaikainen. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja päättyy 31.3.2024.

Menestyt tehtävässä, jos ymmärrät sovelluskehitysprosessin kokonaisvaltaisesti, hallitset Python- ja JavaScript ohjelmoinnin, tietokanta- ja tietomallien määrityksen sekä sovellusasennusten ja konfiguraatioiden automatisoinnin.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Käytössä on moderni kehitysympäristö. Voit aidosti vaikuttaa siihen, miten työtä tehdään ja pääset myös itse oppimaan uutta. Teet työtä, jolla on merkitystä. Tampereen yliopisto tarjoaa joustavat etätyömahdollisuudet ja työajat.

Hakuaika päättyy maanantaina 13.2.2023 klo 23.59. Tarkemman tehtäväkuvauksen, osaamisvaatimukset ja palkkatiedot löydät Tampereen yliopiston hakuilmoituksesta (Avautuu uuteen välilehteen) .