Aila ja aineistojen jatkokäyttö -seminaari Tampereella 2016

Aika: torstai 15.9.2016 klo 12.15–15.00
Paikka: Tampereen yliopiston Linna-rakennus, Väinö Linna -sali
Järjestäjä: Tietoarkisto.

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto järjesti Aila ja aineistojen jatkokäyttö -seminaarin 15.9.2016.

Seminaarissa esiteltiin käytännönläheisesti ja konkreettisin esimerkein Aila-palveluportaalia, aineistoja, uudistuksia sekä Tietoarkiston tietopalvelua ja ulkomaisten data-arkistojen varantoja. Suunvuoron saivat niin tietoarkistolaiset kuin palvelujen käyttäjät. Päivän päätteeksi jaettiin Aineistopalkinto.

Suomenkielinen tilaisuus oli maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

• Klo 12.15– Tervetuloa
    Helena Laaksonen, informaatikko, Tietoarkisto
  • Klo 12.20–12.55 Ailan käyttö ja aineistovarannot
    Hannele Keckman-Koivuniemi, tietopalvelupäällikkö, Tietoarkisto PDF | video