Kesätyöpaikka haettavana

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto on Tampereen yliopiston yhteydessä toimiva yhteiskuntatieteellistä tutkimusta tukeva valtakunnallinen yksikkö. Haemme nyt opiskelijaa kesätyöntekijäksi (3 kk). Kesätyöntekijän päätehtäviä ovat tietoarkistoon arkistoitujen tutkimusaineistojen käsittely ja dokumentointi. Tehtävien hoidossa ovat eduksi seuraavat tiedot ja taidot:

• tilastomatemaattisten ohjelmien käyttökokemus (lähinnä SPSS)
  • yhteiskuntatieteelliset opinnot
  • tietotekniset valmiudet
  • kiinnostus kvantitatiiviseen tutkimukseen
  • järjestelmällisyys ja huolellisuus

Toivomme, että sinulla olisi tarvittaessa mahdollisuus jatkaa tuntityöntekijänä lukukausien aikana. Asetamme valinnassa etusijalle ensimmäisen ja toisen vuoden opiskelijat. Tehtävän palkka on 1100 euroa/kk ja työ alkaisi viikolla 22.

Viimeinen hakupäivä on perjantai 17.3.2006. Lähetä hakemuksesi mieluiten sähköpostitse osoitteeseen mari.kleemola [at] uta.fi. Kirjoitathan hakemuksesi kokonaan sähköpostin tekstiin, emme ota liitetiedostoja huomioon! Hyvä hakemus sisältää CV:n, selvityksen ATK-taidoista ja otteen opintorekisteristä.

Lisätiedot: tietopalvelupäällikkö Mari Kleemola tai pääsuunnittelija Jouni Sivonen.