Kesätyötä tarjolla englannin opiskelijalle

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto hakee aineistopalveluunsa kesätyöntekijää/harjoittelijaa käännöstöihin (noin 3 kk). Tarjoamme innostavan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uutta. Pääasiallinen työ on arkistoitujen tutkimusaineistojen kuvailujen ja datan kääntäminen suomesta englanniksi. Työ on palkallista (n. 1200 euroa/kk) ja alkaa toukokuun loppupuolella. Harjoittelutuki ei ole välttämätön.

Toivomme seuraavaa

• 2-3 vuoden opintoja käännöstieteestä (englanti) tai englantilaisesta filologiasta. Emme palkkaa graduvaihetta lähestyvää tai gradua tekevää opiskelijaa, koska henkilön toivotaan olevan käytettävissä tuntitöihin myöhemminkin.
  • Hyvät perustaidot tietokoneen käytöstä.
  • Hakijoille luetaan eduksi yhteiskuntatieteelliset opinnot, SPSS tilasto-ohjelman tuntemus tai ruotsin kielen opinnot.

Koska kääntäminen tapahtuu suomesta englanniksi, työssä ei pärjää, jollei lue säännöllisesti kirjallisuutta tai muita tekstejä englanniksi, myös opintojen ulkopuolella.

Viimeinen hakupäivä on keskiviikko 28.2.2007 klo 16.00. Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen taina.jaaskelainen at uta.fi. Kirjoitathan hakemuksesi kokonaan sähköpostin tekstiin, emme ota liitetiedostoja huomioon! Hyvä hakemus sisältää CV:n, selvityksen ATK-taidoista ja otteen opintorekisteristä. Kerro myös olisitko valmis tuntitöihin (8-10 tuntia/vko) jo tänä keväänä.

Lisätiedot: kielenkääntäjä Taina Jääskeläinen.