Kesätöihin Yhdysvaltoihin

Yhdysvalloissa on tarjolla kesätöitä 9.6.-15.8.2008. Kesätyö koostuu arkistoitujen tutkimusaineistojen käsittelystä. Työtilaisuuden järjestää The Inter-university Consortium for Political and Social Research (ICPSR).

Vaatimuksina ovat muiden muassa yliopisto-opinnot yhteiskuntatieteissä ja tilastomatemaattisten ohjelmistojen tuntemus. Hakuaika päättyy 28.1.2008. Hyväksymisestä ilmoitetaan valituille hakijoille 7.3.2008.

ICPSR Summer Internship Program tarjoaa kymmenen viikon pestin, stipendin, majoituksen, ylläpidon ja mahdollisuuden osallistua kesäkursseille.

ICPSR on Michiganin yliopiston yhteydessä Ann Arborissa toimiva suuri yhteiskuntatieteellinen data-arkisto, jonka varannossa on tutkimusaineistoja kaikkialta maailmasta.

Lisätietoja:
ICPSR:n kesätyö