Aineistonhallintakurssi (TAYJ032, 2 op) auttaa vastaamaan rahoittajien vaatimuksiin

Tampereen yliopiston jatko-opiskelija, tiedätkö millaisia vaatimuksia oman alasi rahoittajilla ja tiedelehdillä on tutkimusaineistojen avaamisesta? Entä osaatko laatia aineistonhallintasuunnitelman?

Tietoarkisto on mukana järjestämässä Tampereen yliopiston jatko-opiskelijoille tarkoitettua Aineistonhallintakurssia, jolla käydään läpi muun muassa edellä mainittuja kysymyksiä. Aineistonhallintataidot ovat tutkijalle nykyään välttämättömyys, joten kurssimahdollisuus kannattaa ehdottomasti hyödyntää!

Kurssi (TAYJ032, 2op) järjestetään 5.9.–6.9., ja se kestää molempina päivinä klo: 9.15–15.45. Kurssille ilmoittaudutaan NettiOpsussa 21.8. mennessä.

Lisätietoja:

• Kurssin ohjelma ja tarkempi kurssikuvaus ovat luettavissa verkossa.
  • Tietoarkiston tieteenala-asiantuntija Katja Fält
  • Tietoarkiston tieteenala-asiantuntija Annaleena Okuloff