Tuntitöitä tarjolla englannin opiskelijalle

Tietoarkisto on opetuksen ja tutkimuksen valtakunnallinen palveluinfrastruktuuri, joka toimii Tampereen yliopiston yhteydessä. Arkistoimme ja välitämme sähköisiä tutkimusaineistoja. Tietoarkisto toimii myös eurooppalaisen tutkimusinfrastruktuurin CESSDA:n kansallisena palveluntuottajana.

Haemme opiskelijaa tuntitöihin avustamaan käännöstöissä. Työhön kuuluu muun muassa tutkimusaineistojen, niiden kuvailujen ja tiedotuslehden kääntämistä sekä englanninkielisten verkkosivujemme päivittämistä. Työaika on joustava, 10 tuntia viikossa ja palkkaus noin 15 euroa/tunti. Työ tehdään Tietoarkistossa Tampereen yliopiston Virta-rakennuksessa. Tarjoamme innostavan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uutta.

Tehtävän hoitamisen edellytykset:

• opinnot englannin kielen, kirjallisuuden ja kääntämisen tutkimusohjelmassa
  • hyvät tietotekniset perustaidot

Hakijoille luetaan lisäksi eduksi yhteiskuntatieteelliset tai informaatiotutkimuksen opinnot, perehtyminen SPSS-tilasto-ohjelmaan tai xml-tuntemus.

Asetamme valinnassa selkeälle etusijalle toisen ja kolmannen vuoden opiskelijat, sillä toivomme henkilön olevan käytettävissä pidempäänkin, mikäli rahoitustilanne sallii. Työ tulisi aloittaa 17.10. tai 24.10. ja se kestää ainakin vuoden loppuun.

Tampereen yliopiston viralliseen hakuilmoitukseen pääsee alla olevasta linkistä. Hakemukset jätetään yliopiston sähköisellä lomakkeella perjantaihin 7.10.2016 klo 15:45 mennessä. Hyvä hakemus sisältää CV:n, selvityksen tietoteknisestä osaamisesta ja otteen opintorekisteristä. Kerro myös olisitko tarvittaessa valmis kesätöihin Tietoarkistossa.

Jätä hakemus:

• Yliopiston virallinen hakemus