Asiakas- ja tietopalvelumme lomailevat jouluna, Aila ei

Tietoarkiston asiakaspalvelu on suljettu 21.12.2018–6.1.2019. Palveluportaali Aila ei lomaile. Ailassa Tietoarkistoon tallennetut aineistot ovat joulunakin rekisteröityneiden asiakkaiden saatavilla kunkin aineiston käyttöehtojen mukaisesti.

Uusi Tampereen korkeakouluyhteisö aloittaa toimintansa 1.1.2019, jolloin Tampereen yliopisto ja Tampereen teknillinen yliopisto yhdistyvät Tampereen yliopistoksi. Tietoarkisto on Tampereen yliopiston erillisyksikkö.

Vuoden vaihteessa uta.fi-verkkopalvelu sulkeutuu, ja Tampereen yliopiston sivusto näkyy 1.1.2019 alkaen osoitteessa: www.tuni.fi. Tietoarkiston sivut avautuvat edelleen osoitteessa: www.fsd.uta.fi. Henkilöiden sähköpostiosoite on 1.1.2019 alkaen muotoa etunimi.sukunimi(at)tuni.fi. Siirtymävaiheessa toimivat myös uta.fi-päätteiset osoitteet.

Tampereen yliopiston järjestelmien muutosten takia sähköisissä palveluissa saattaa esiintyä katkoksia 28.12.2018–7.1.2019.

Tietoarkiston väki toivottaa rauhallista joulua!