Ilmoittaudu seminaariin: Erilaiset aineistot ihmistieteissä – esimerkkinä ympäristötutkimus

Aika ja paikka: keskiviikko 23.11.2011, klo 12:15–16:15, SYKEn auditorio, Mechelininkatu 34 A, Helsinki.
Järjestäjät: Suomen ympäristökeskus (SYKE), Rekisteritutkimuksen tukikeskus (ReTki) ja Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto.

Erilaiset aineistot ihmistieteissä -seminaarin järjestäjät pyrkivät lisäämään tutkijoiden tietämystä olemassa olevista aineistoista ja niiden käyttömahdollisuuksista ympäristötutkimuksen alalla. Seminaarin puheenvuoroissa valotetaan tutkimusesimerkkien kautta niin kvantitatiivisten kuin kvalitatiivistenkin aineistojen tarjoamia mahdollisuuksia ja esitellään konkreettisia esimerkkejä pitkäaikaisseurantojen ja paikkatietojen hyödyntämisestä. Järjestäjätahot esittelevät puheenvuoroissaan tutkijoille ja opiskelijoille suunnattuja palveluitaan, joten seminaari soveltuu myös muille kuin ympäristötutkimuksesta kiinnostuneille.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Kahvitarjoilun järjestämiseksi pyydämme osallistujia ilmoittautumaan ennakkoon verkkolomakkeella viimeistään 18. marraskuuta. Lomakkeeseen pääsee seminaarin verkkosivulta.

Lisätietoa: