Ilmoittaudu Lääke- ja terveystieteen tutkimuksen tietosuoja -seminaariin!

Tietoarkisto ja ATT-hanke järjestävät Tampereella seminaarin lääke- ja terveystieteen tutkimuksen tietosuojan nykykäytännöistä ja lainsäädännön tulevista muutoksista.

Lainsäädäntö vaikuttaa lääke- ja terveystieteen tutkimuksessa tarvittavien tutkimusaineistojen käyttöön olennaisesti. Erityisen ajankohtainen aihe on nyt, kun lainsäädäntö on muuttunut muun muassa biopankkilain myötä ja EU:n uusi tietosuoja-asetus on korvaamassa vanhan henkilötietolain.

Lääke- ja terveystieteen tutkimuksen tietosuoja nyt ja tulevaisuudessa -seminaari pidetään 17. maaliskuuta kello 12.00-15.30 Tampereen yliopiston Päätalon luentosalissa D11.

Tilaisuuteen voi osallistua myös etäyhteydellä verkossa.

Alan tutkijoille ja tutkimusaineistojen hallinnan parissa työskenteleville suunnattu seminaari on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Osallistujia pyydetään kuitenkin ilmoittautumaan 10. maaliskuuta mennessä.

Alustava seminaariohjelma:

Lisätietoja: