Inspiroidu avoimen datan mahdollisuuksista Kierrätä ja käytä -seminaarissa

Kierrätys on kestävää toimintaa myös tutkimusaineistojen kohdalla. Tutkimusaineistojen avaamista ja jatkokäytön mahdollistamista muussa tutkimuksessa, opetuksessa ja opiskelussa korostetaan niin korkeakoulujen datapolitiikoissa, aineistonhallintasuunnitelmissa kuin rahoitus- ja julkaisupäätöksissä. Oman aineiston keräämisen ohella uusiokäytettävät aineistot voivat tarjota tutkijoille mielenkiintoisia mahdollisuuksia.

Tampereen yliopiston kirjaston ja Tietoarkiston järjestämä Kierrätä ja käytä -seminaari pureutuu aineistojen avaamiseen ja uusiokäyttöön käytännönläheisten tutkijapuheenvuorojen avulla. Maksuton tilaisuus järjestetään 20.3.2018 Tampereella ja se on avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa!

Tutustu seminaariohjelmaan ja ilmoittaudu

» Kierrätä ja käytä -seminaari